piątek, 27 lutego 2009

Impreza orientalna... impreza orientalna?! aaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!:D

No właśnie mój pierwszy pokaz. Jestem przeszczęśliwa!!:) Razem z grupą wspaniałych tribalek wystąpimy w Muzeum Archeologicznym!!!:) Z drugiej strony czuję lekkie napięcie co by nigdzie się nie pomylić Na imprezie pokazy wszelakie belly, bollywood, tribal fusion, ATS (to my!). Strój oczywiście nie skończony (!!!!!), henny już schną… ;) jednym słowem przygotowania w pełni.
Dodatkowo wspaniałe organizatorki zaproponowały przeprowadzenie akcji zbieracko – informacyjnej dotyczącej mojej pompy. Jak to mówią od czegoś trzeba zacząć… no i zaczynam od ulotek…Prawdopodobnie zamieszczę tutaj takową.
Akcja z pompą ruszyła pełną parą – tancerki z różnych miast na forum bellydance.pl proponują pokazy na ten cel. Jestem w szoku. Wiem, że nie brzmi to wiarygodnie ale jestem. Nie wiedziałam, że komuś się chce pomóc. Liczyłam na to w duchu ale nie byłam przekonana. Myślałam, że nikt mi nie pomoże –a tu proszę. Teraz tylko szybko subkonto założyć i krzyczeć całemu światu o swoim istnieniu. Teraz muszę się wziąć w garść bo myślami jestem już w dniu jutrzejszym na pociechę wrzucam zdjęcie swojej mehndi (tak tak maluję henną) proszę Was bardzo

2 komentarze:

  1. Śliczny wzorek :)!
    Trzymam kciuki za występ i zebranie jak największej kasy na pompę :)
    Jak będziesz miała gotową ulotkę - chętnie umieszczę ją na swoim blogu!

    Pozdrawiam Amsah - Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie oglądam swój wzorek na dłoni z henny, którą wczoraj zrobiłam :). W sumie też zamówioną od Ciebie z allegro więc efekt kolorystyczny jest podobny :D. Będzie jakaś foto-relacja z występu w muzeum? :)

    Pozdrawiam
    Ain - Monika

    OdpowiedzUsuń