środa, 1 kwietnia 2009

TROCHĘ ZANIEDBANY BLOG...

Przyznaję się bez bicia... zaniedbałam bloga. Nie jestem stworzona do regularnego pisania...:P
W dwóch słowach. Impreza Muzeum była super!!! Wrzucam foteczkę mojego wspaniałego zespołu Ouled Nail. Dziewczyny dałyście czadu!:)


Ostatnio, żeby było ciekawej byłam również na RAQS tribal w Krakowie:) Przyjechała boska Sharon Kihara...

jest wspaniała prawda?:)



Miałam tę niezwykłą przyjemność uczestniczyć w warsztatach z Sharon... to było wspaniałe. Dla takich chwil warto żyć:) Popadłam w ekstazę w tym Krakowie ale zrozumiałam też, że taniec to naprawdę ciężka praca nad własnym ciałem. Dobra tancerka musi mieć opanowany w 100% każdy swój mięsień a każdy ruch musi wynikać z naszej woli. To były dobre warsztaty i dały mi sporo do myślenia...
razem z Ouledkami wsytąpiłyśmy na scienie otwartej festiwalu:) efekty możecie podziwiać tutaj:)
http://www.youtube.com/watch?v=5C-d8qsYKWU
Jestem bardzo dumna z mojej grupy i bardzo zadowolona z występu. Inne uczestniczki też były wspaniałe:) buziaki tribalki! LELELELELLEELELLLLELELE:D
parę fotek z Raqs Tribal winter edition


5 komentarzy:

  1. Widziałam Wasz filmik. Niestety nie miałam okazji podziwiać Was osobiście, czego mi bardzo brak...
    Zatańczyłyście naprawdę rewelacyjnie: nie dość, że tak bogato ATSowo :D, wiele ciekawych kombinacji, byłyście wesołe na scenie i kolorowe. Bardzo dobre show, Gratulacje Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie obejrzałam wasz filmik i muszę powiedzieć że fajnie wyszłyście :) hihi a te wasze stroje są rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. witam serdecznie, jeśli tylko masz ochotę, abym oceniła i opisała twego bloga na mojej stronie, to zapraszam. Masz naprawdę ciekawy styl pisania i z tego co widzę jesteś na tyle interesującą osobą, aby więcej ludzi się o tobie dowiedziało, pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń